22 Nisan 2009 Çarşamba

Datça-Hızırşah Kalesi


Daha önce sayfama yüklediğim Kısık gezisinde Hızırşah
Kalesinden bahsetmiştim.Çıkmak şimdi nasip oldu ve
yaşamımın en güzel gezilerinden biri.Bu kaleler daha
önce de yazdığım gibi Knidos'a kadar yollar üzerinde,
çevreye hakim tepeler üzerinde yapılmış.Hızırşah
kalesi şimdiye dek görüntülediğim 3. kale,en yükseği
ve büyüğü,diğerlerini ulaştığımda göreceğim.Kale
Hızırşah köyünün arazisi içinde Yarık Dağ'ın üzerinde.
Yarık Dağ gezimin sonunda gördüm ki hem tarihsel
hem de doğal açıdan çok özel bir yer ve dikkatli bir
şekilde korunması gerekir diyorum.
Bu arada bir çok fotoğrafımı sayfaların kapasitesi
dolayısıyle yükleyemedim.Gezilerimde çektiğim
diğer fotoğraflarımı "Datça Detay"ın diğer sayfaları
olarak düzenlediğim "Datça Fotoğrafları"na ve
"Doğadan tablolar Datça" bloglarıma yüklüyorum
sayfamda linklerini verdim.

Hiç yorum yok:

Datça ile ilgili ayrıntılar için www.datcadetay.com

Datça Ülkemizin Güney Batısında Muğla iline bağlı
bir ilçedir.Ege ve Akdeniz'in sularının buluştuğu bir
yarımada üzerindedir.Kuzeyinde Ege denizi,güneyinde
Akdeniz'in suları ile çevrilidir.Doğal güzelliklerini koru-
yabilmiş nadir Turistik yerlerimizdendir.Ama gözler
şimdi ona çevrilmiştir,bu fotoğrafların bazılarını gelecek
yıllarda çekemiyeceğimi biliyorum çünkü o görüntüler
olmayacak.



http://www.datcadetay.com/