31 Mart 2009 Salı

Sındı'da Pikniğimizi yaptıktan sonra Arkadaşlara"
ben kahvede çayımı içmeden bir yere gitmem deyince
Ahmet bey memnun oldu.Kayınpederi Sındı'da.
Köylüler bizleri görünce bayağı memnun oldular,
çaylar geldi,ama ne çay.Böyle yerlerde çaylar
genellikle iyi olur,onların en büyük eğlencesi kahvede
buluşup güzel bir çay içmek,sohbet etmek.Ben de
Sındı'daki kale ile ilgili bilgi almış oldum.Hoş sohbet
misafirperver insanlar.Muhtar hemen içtiğimiz
çayların parasını kahveciye verdi.Ben buraya geçen
yılda Ahmet beyle gelip çay içmiştim.İnsan ilişkileri
çocukluğumu hatırlatıyor.

Hiç yorum yok:

Datça ile ilgili ayrıntılar için www.datcadetay.com

Datça Ülkemizin Güney Batısında Muğla iline bağlı
bir ilçedir.Ege ve Akdeniz'in sularının buluştuğu bir
yarımada üzerindedir.Kuzeyinde Ege denizi,güneyinde
Akdeniz'in suları ile çevrilidir.Doğal güzelliklerini koru-
yabilmiş nadir Turistik yerlerimizdendir.Ama gözler
şimdi ona çevrilmiştir,bu fotoğrafların bazılarını gelecek
yıllarda çekemiyeceğimi biliyorum çünkü o görüntüler
olmayacak.



http://www.datcadetay.com/