5 Ocak 2009 Pazartesi

ANEMONLAR AÇINCA

Bu sabah kalktığımda hava çok güzeldi,hemen kahvaltımı
yapıp yola çıktım.Bir kaç gün önce Anemon denilen kır
lalelerinin açtığını duymuştum,yerini de arkadaşlardan
öğrendim.Evi yolumun üzerinde olan arkadaşım Can
beyden gelirmisin dedim ,o da beni kırmadı birlikte bir
sabah yürüyüşü yaptık.Can bey bu hatta sık sık yürüyüş
yapıyor beni çiçeklerin olduğu yere götürdü.Yürüdüğümüz
yerler bir çok kişinin sağlık ve doğa yürüyüşleri yaptığı
bir parkur.Denizi ,tarla ve bahçeleri görerek gidiyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Datça ile ilgili ayrıntılar için www.datcadetay.com

Datça Ülkemizin Güney Batısında Muğla iline bağlı
bir ilçedir.Ege ve Akdeniz'in sularının buluştuğu bir
yarımada üzerindedir.Kuzeyinde Ege denizi,güneyinde
Akdeniz'in suları ile çevrilidir.Doğal güzelliklerini koru-
yabilmiş nadir Turistik yerlerimizdendir.Ama gözler
şimdi ona çevrilmiştir,bu fotoğrafların bazılarını gelecek
yıllarda çekemiyeceğimi biliyorum çünkü o görüntüler
olmayacak.



http://www.datcadetay.com/